لیلانوشت سرباز ولایت

آه مجنون بوی لیلا میدهد

لیلانوشت سرباز ولایت

آه مجنون بوی لیلا میدهد

لیلانوشت سرباز ولایت

کاش از ما نپرسند بعد از شهدا چه کرده اید؟ آخر چه دارد بگوید انبوهی از نقطه چین ها!!!؟و بسپاریم بر سنگ مزارمان تاریخ نزنند؛ تا آیندگان ندانند بی‌عرضگانِ این برهه از تاریخ ما بوده‌ایم ؛ چرا که اگر تا آخر عمر هم ، شبانه روزی و بدون مزد کار کنیم،قدر و قیمت یک نفس کشیدن در این نظام اسلامی را نمی توانیم جبران کنیم.

یکی از ابتدایی ترین شعارهای انقلاب اسلامی از بدو ظهورش تا به امروز توجه به محرومان ومستضعفان جامعه بوده وهست تاجایی که درنگاه امام (ره) فقرا و متدینین بی­بضاعت گردانندگان و برپاکنندگان واقعی انقلاب­ها و جمهوری اسلامی را حکومت پابرهنگان می­دانستند.

ازاین­رو انقلاب اسلامی همواره از صاحب منصبان و دست­ اندرکاران نظام انتظار داشته و دارد که همچون محرومان و مستضعفان که درد فقر و استضعاف را چشیده­ اند با دوری از رفاه­ طلبی و تجمل­گرایی،کوخ ­نشینی را سرلوحه­ ی زندگی خود قرارداده و به جرگه­ ی کاخ­نشینان و مرفهین بی درد وارد نشوند. چرا که کسانی که خود درتجمل­گرایی و رفاه طلبی غرق شده­ اند چگونه می­توانند دغدغه­ ی مستضعفان را داشته باشند وچه می­دانند درد فقر چیست و فقیر کیست!

اما اگر به تاریخ سی وچند ساله­ ی انقلاب اسلامی نگاه کنیم و کارنامه­ ی مسئولان درجه­ ی اول ازمجلسی­ها و دولتی­ها و... گرفته تا مسئولان درجه­ ی چندم را بررسی کنیم می­بینیم درمیان خیل عظیمی از مسئولینی که سعی در ساده­ زیستی و همراهی و هم­نوایی با محرومین را داشته اند کم هم نبوده اند کسانی که دراین انقلاب به نان ونوایی رسیدند و بساط اشرافی­گری و آقازادگی پهن کردند و شدند خان ومردم رعیت­شان. همان­هایی که یا به نام انقلاب واز بیت­المال خورده­ اند و پز داده ­اند و صفا کرده ­اند! یا ارثی پدری به­شان رسیده که گویا تمام شدنی نیست!

هم ­اکنون نیز صدای پهن شدن این بساط درمیان برخی­ها به گوش می­رسد ازهمایش­ها وجشنهای پرزرق و­برق گرفته تا ثروت های آنچنانی و خانه­ های کاخ مانند وماشین­های لوکس سفرهای اینچنانی! درحالی که درگوشه­ای دیگرعده­ ای یا درصف ­های طولانی سبد کالا ایستاده ­اند یا منتظر یارانه ­اند تا که سفره شان از نان و پنیر خالی نشود و با دیدن این بریز و بپاش­ها اولین سوالی که به ذهن­شان می­رسد این است که این ثروت را از کجا آورده اند؟ و خواه و ناخواه وقتی جایگاه­ و مسئولیت­شان را می­بینند همه چیز به پای انقلاب و اسلام ولی به کام حضرات اشراف و آقازاده هایشان تمام می شود.

این­جاست که باید بگوییم امام چه قدر جایتان خالی­ست تا ببینید کسانی که از نام شما اعتباری گرفته­ اند و دم ازشما و راه شما میزنند چقدر با مشی ومنش شما فاصله دارند و چه کنیم که آنقدر در مادی­گرایی غرق شده­ اند که صدایمان به گوششان نمی­رسد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی